Výběr modelu | Samsung | Série A | Galaxy A56 | Výměna displeje – Originální kvalita
Výměna displeje Samsung Galaxy A56 (SM-A566)
Výměna displeje Samsung Galaxy A56 je rychlá a profesionální služba pro všechny, kteří potřebují opravit svůj telefon. Pokud došlo k poškození obrazovky, nemusíte se obávat – nabízíme expresní řešení, při kterém bude váš telefon během krátké doby opět plně funkční. Celý popis…
Doba opravy
1 - 3 hod
Dostupnost dílu
OVĚŘIT
Celková cena
3 290 Kč

Prémiová kvalita opravy
Originální nebo prvotřídní díly se zárukou.
Oprava na dálku
Oprava bez nutnosti návštěvy pobočky.
Tvrzené sklo zdarma
K opravě nad 3 000 Kč jako bonus.
Zapůjčení telefonu
Dočasné zapůjčení během opravy.
Výměna displeje Samsung Galaxy A56 je rychlá a profesionální služba pro všechny, kteří potřebují opravit svůj telefon. Pokud došlo k poškození obrazovky, nemusíte se obávat – nabízíme expresní servis Samsung Galaxy A56 výměna displeje, při kterém bude váš telefon během krátké doby opět plně funkční.
Používáme pouze kvalitní náhradní díly a zaručujeme, že po opravě bude displej fungovat stejně jako původní. Díky moderním technologiím je celý proces opravy efektivní a šetrný k vašemu zařízení. Samsung Galaxy A56 oprava displeje je tak nejen rychlá, ale i bezpečná.
Proč si vybrat právě nás?
Rychlá Samsung Galaxy A56 oprava displeje s důrazem na kvalitu
Pouze originální nebo prémiové displeje s plnou zárukou
Výměna displeje Samsung Galaxy A56 na počkání
Záruka na opravu a zachování všech dat v telefonu
Možnost opravy přímo na pobočce nebo zaslání kurýrem
Kdy je nutná oprava?
Samsung Galaxy A56 oprava displeje – když telefon nereaguje na dotyk
Rozbitý displej Samsung Galaxy A56 oprava – pokud obrazovka zčernala nebo zhasíná
Samsung Galaxy A56 výměna skla – když je sklo prasklé, ale displej funguje
Oprava rozbitého skla Samsung Galaxy A56 – pokud je sklo rozbité a brání v používání telefonu
Expresní servis Samsung Galaxy A56 oprava displeje – když potřebujete opravu co nejrychleji
Kolik stojí oprava?
Cena opravy se může lišit v řádu několika stovek korun v závislosti na konkrétním modelu. Některé varianty mají dražší displeje kvůli barvě rámečku telefonu nebo specifickému provedení.
Prasklé sklo Samsung Galaxy A56 – cenově dostupná varianta opravy
Výměna displeje Samsung Galaxy A56 – rychlé řešení s plnou zárukou
Samsung Galaxy A56 výměna skla – nejčastější oprava, kterou provádíme
Expresní servis na počkání – většina oprav hotová do 1 hodiny
Oprava rozbitého skla Samsung Galaxy A56 – pokud je sklo rozbité a brání v používání telefonu
Co řekneme, to platí!
Přesnou cenu vám sdělíme vždy dopředu.
Nebojte se nečekaných poplatků – cena za Samsung Galaxy A56 oprava displeje se po opravě nezmění.
Pokud se během opravy objeví další skryté poškození (například nelze otestovat telefon kvůli nefunkčnímu displeji), vždy vás předem kontaktujeme a opravu provedeme pouze s vaším souhlasem.
Možnost zapůjčení telefonu po dobu opravy – abyste zůstali ve spojení i během servisu.
Bonus k opravě!
Ke každé opravě nad 3 000 Kč dostanete tvrzené sklo zdarma!
Protože víme, že nehody se stávají, chceme vám pomoci chránit váš telefon i do budoucna. Proto při každé opravě v hodnotě nad 3 000 Kč od nás získáte ochranné tvrzené sklo jako bonus!
Jak si objednat opravu?
Navštivte naši pobočku
Opravíme váš telefon na počkání.
Pošlete nám telefon kurýrem
Opravený vám doručíme zpět.
Objednávka opravy zde
Vyhněte se zbytečnému čekání.
- rychlá domluva
- kvalitní práce
Ani ne za hodinku bylo hotovo (výměna displeje).
Moc děkuji a doporučuji.😊
Telefon mi opravili doslova během několika hodin – rychlost je opravdu působivá. Oceňuji, že mají otevřeno i o víkendech, což je velmi pohodlné. Ceny jsou férové a transparentní, žádná nepříjemná překvapení. Technici byli pozorní a profesionální, vše mi srozumitelně vysvětlili. Můj telefon teď funguje perfektně, tento servis rozhodně doporučuji! 📱💯
DĚKUJI MOC.
Mobil Samsung A33 5G
Velmi ochotný a profesionální přistup.
Musím říct, že jsem naprosto spokojená. Předem mě upozornil na možné drobné rozdíly, ale upřímně - žádné jsem nezaznamenala. Displej funguje bezchybně, barvy jsou krásné a telefon teď zase vypadá jako nový. Oceňuji i nabídku slevy na ochranné sklo k opravě, rychlost opravy, která byla za 4 hodiny i bez dostupnosti dílu skladem (předpokládám díky zpětnému hovoru s cenovou nabídkou).
Doporučuji tento servis všem, kdo hledají spolehlivou a cenově dostupnou opravu! Děkuji ještě jednou!
S pozdravem
E.P.
Aktualizace 10.02.2025: Po několika dnech začala naskakovat informace o zhoršení kvality z důvodu snížení výkonu baterie (v případě nového telefonu tato notifikace začala až 3 roky po používání). Proběhl reset statistik ale notifikace stále občas vyskakují a kapacita baterie je podobná jako před výměnou. Nejsem si úplně jistý, že vyměněná baterie byla skutečně originální. Pokud ano, pak nejsou kvalitativně shodné s novými v originálních telefonech.
Jak u nás probíhá oprava?
Před převzetím zařízení Vás vždy seznámíme s maximální odhadovanou cenou a předpokládanou dobou opravy. Jakmile zařízení zkontroluje technik, ozveme se Vám s upřesněním ceny – pokud by oprava měla překročit domluvený cenový limit, nejdřív si vyžádáme Váš souhlas.
Pokud se rozhodnete pro opravu, diagnostika je zdarma.
V případě, že opravu odmítnete nebo ji nebude možné provést, účtujeme pouze diagnostiku v ceně 290 Kč
Musím se před návštěvou objednat?
Ne, objednání není nutné.
Stačí k nám přijít kdykoli během otevírací doby na kteroukoliv naši pobočku – zastavte se, kdy se Vám to hodí.
Jak je to s parkováním?
Parkování u našeho servisu je zdarma a bez omezení – v okolí nejsou žádné modré zóny.
Nejvhodnější místo k zaparkování najdete v ulici Krejnická 1, Praha 4, 148 00, která je vzdálená jen cca 50 metrů od servisu.
Parkovací místa bývají dobře dostupná, takže se k nám pohodlně dostanete autem kdykoli během dne.
Zůstanou mi při opravě zachována data v mobilu?
Ano, při běžných opravách, jako je výměna displeje, baterie, mikrofonu nebo tlačítka, Vaše data – včetně kontaktů, fotografií, zpráv a aplikací – zůstávají nedotčená.
U reklamací ale doporučujeme zařízení odevzdat bez osobních dat, protože v rámci testování může být zařízení uvedeno do továrního nastavení.
Pokud si nejste jisti, jak data zálohovat, neváhejte se nás při předání zařízení zeptat – rádi Vám poradíme.
Co dělat, když mi mobil spadl do vody?
Hlavně ho nezapínejte! Pokud to jde, okamžitě vyjměte baterii (pokud je výměnná).
Spuštění zařízení by mohlo způsobit zkrat a celkové poškození.
Pokud mobil přišel do kontaktu s agresivnější tekutinou (např. víno, pivo, slaná nebo chlorovaná voda), jemně ho opláchněte čistou vodou (pouze vnější části, ne baterii) a následně osušit fénem na nízký výkon. Ale ani tak se ho nepokoušejte zapnout ani nabíjet i když jste si jisti, že v telefonu není žádná kapalina!
Co nejdříve se zastavte na naší pobočce – provedeme odborné čištění a případnou opravu.
Je možné u vás platit kartou?
Platba kartou není dostupná – tam je možné zaplatit pouze v hotovosti nebo prostřednictvím QR kódu.
Doporučujeme si tuto informaci ověřit při předání zařízení.
Co znamená uvedená doba opravy v ceníku?
Doba uvedená u každé opravy je orientační – vychází z běžného průběhu opravy za standardních podmínek.
Jedná se o čas od převzetí zařízení až po informování zákazníka, že je oprava hotová.
Tato lhůta neplatí v případech, kdy je nutné objednat speciální náhradní díl, který není skladem – tehdy se může oprava prodloužit i o několik dní. V takovém případě zákazníka vždy informujeme o předpokládané dodací lhůtě.
U mobilních telefonů máme většinu běžných dílů skladem, a proto jsou opravy zpravidla rychlé. U méně běžných zařízení může být čekací doba na díly o něco delší.